پیشنهاد سردبیر

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: هنوز پازل بازیکنانی خیبر کامل نیست و امروز در پست‌هایی دچار افت شدیم و مجبور شدیم تغییراتی انجام دهیم

مهاجری: ضد فوتبال بازی نکردیم/ کف دو پای گلرمان سوخته است

رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی فولاد خوزستان، اظهارکرد: دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و هیچ کدام از آنها پا پس نکشیدند و تایید صحبت من شروع بازی است که خیبر بازی را خوب شروع کرد و حتی یک توپ به تیرک زدیم. دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و درست است که بازی به تساوی رسید اما هر کدام از دو تیم می‌توانستند برنده باشند.
وی ادامه داد: روز گذشته هم عنوان کردم ما می‌جنگیم و از اعتبارمان دفاع می‌کنیم. خوشبختانه امروز روح خوب فوتبال بود.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد خاطرنشان کرد: از هواداران خیبر که به اهواز آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم. امشب شاهد یک کار خوب از سوی هواداران فولاد بودیم و به نظر من این نتایج می‌آید و می‌رود اما کار خوبی که امشب از سوی کانون هواداران فولاد دیدم این بود که هواداران فولاد به هواداران ما خوش آمد گفتند و این برای من جای شعف داشت. خوشبختانه هیچ ناسزایی در ورزشگاه گفته نشد و این روح پاک فوتبال است و برای من ارزش آن از هر چیزی بالاتر است. امیدوارم به تمام ورزشگاه‌ها انتقال داده شود و از کارهای فرهنگی که انجام می‌شود تشکر می‌کنم.
او عنوان کرد: به ادامه مسیر سخت، پرتلاطم و پرچالش برمی‌گردیم و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان باشگاه از جمله آقای عبدی بتوانیم روزهای بهتری را تجربه کنیم. نیاز به جذب یکی دو بازیکن داریم که مسوولان باشگاه به جدیت به دنبال این قضیه هستند. هنوز پازل بازیکنانی خیبر کامل نیست و امروز در پست‌هایی دچار افت شدیم و مجبور شدیم تغییراتی انجام دهیم که خوشبختانه جواب داد و توانستیم مقابل تیم شایسته فولاد در حالی که عقب افتاده بودیم به بازی برگردیم.
مهاجری بیان کرد: ضد فوتبال بازی نکردیم و شاید این شایعه به پیش بیاید که گلر خیبر خود را روی زمین انداخت اما گلر تیم ما از ناحیه دو کف پا دچار سوختگی شده است و با تلاش پزشکان به بازی امروز رسید و قطعاً همین موضوع امشب او را اذیت کرد و ما اصلاً به دنبال رسیدن به نتیجه با ضد فوتبال نیستیم و اعتقادی هم به این موضوع نداریمـ نتیجه فوتبال با زحمت به دست می‌آید و دو تیم امشب زحمت کشیدند و تقدیر این بود که امتیازات تقسیم شوند و برای ادامه راه می‌جنگیم.
او افزود: ضمن اینکه از تیم داوری هم تشکر می‌کنم که در این شرایط جوی بدون VAR کار کردند. دلمان برای تبعیض می‌سوزد. روزی که ما ورزشگاه بزرگی همچون آزادی را داشتیم خاورمیانه حسرت یک زمین چمن را داشت اما حالا آنها ورزشگاه‌های مدرن دارند و ورزشگاه آزادی ما به یک خرابه تبدیل شده است. وقتی برای ما کری می‌خوانند دلمان به درد می‌آید. امیدوارم روزی ایرانی را ببینیم که سرشار از امکانات خوب برای جوانان آن همراه با استادیوم‌ها و زمین‌های خوب است. البته در حالی که سه تیم در لیگ برتر مکان بازی‌هایشان نامشخص بوده است، خیبر با شرایط محدود خود از حریفانش در خانه میزبانی می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.